2014. január 26., vasárnap

Rozsa gyuru

Amennyire feltem belekezdeni (huztam-halogattam), annyira meglepoen konnyu dolgom volt es raadasul 5 percet sem igenyelt az elkeszites!
Az apropoja a dolognak egy tegnapi kacsa latogatas volt az Oazisban, lanyommal es parommal.
Lanyom imadja a kis tavat benne a mukacsakat, lokdosni a vizen, vagy eppen a bekas locsoloval locsolni oket. Ilyenkor altalaban kihasznalom az alkalmat es mig apu el van foglalva a babaval, a baba pedig a kacsakkal, anyu gyorsan korul nez virag es egyeb felszerelesek kozott.
A karacsonynak mar vege, es igy a hozza kapcsolodo dekoracios kellekek jocskan le vannak ertekelve. Igy akadtam ra erre a piros drotra is, amit rogton tudtam, hogy meg fogom tudni hasznalni valamire ^-^ Mivel ezen kivul mar csak lila szinben volt (az egyik kedvenc szinem) elegge vacilaltam, hogy melyik is legyen, de most mar biztos vagyok benne, hogy jol dontottem...
A gyuru most keszult el es en most mar hatradolhetek es eszegethetem a csokolademat ^-^


Mar alig varom a kovetkezo csajos estet, hogy megmutathassam! ^-^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése