2014. február 3., hétfő

Polo (t-shirt) taska, bevasarlo szatyor (akar varras nelkul)



Nem gondoltam, hogy egyszer erre is sor kerul, mert altalaban ami ruham van, mindet nagyon szeretem es ebbol kifolyolag vigyazok rajuk es csak nagyon kritikus esetben valok meg toluk.
Ez az egyik legkedvesebb polom volt, meg tinedzser koromban kaptam es szinte a mai napig szivesen felvettem meg. Sajnos viszont a tel folyaman tortent egy kis baleset es elerkezett az ido, hogy polo formaban elbucsuzzak tole. Tudtam, hogy uj formaban meg viszont fogom latni, de meg nem dontotem el, hogy mi legyen az... Felmerult a parnahuzat otlete is, de vegul a lanyomnak keszult egy kis jatszos taska belole.
Tobb modszerrel is keszithetjuk, ezek kozt van arra is lehetoseg, hogy egyetlen oltest se kelljen tennunk, de akar a varrogep melle is ulhetunk, ha ugy talaljuk egyszerubbnek es fel oranal nem kerul tobb idobe. Remek vasarlashoz, edzeshez a torna cuccoknak, vagy strandolashoz, keszithetjuk nagyobb meretu, de akar gyerek polobol is, a lehetosegeknek csak a fantaziank szab hatart...
Ebbe a bejegyzesbe megprobalom az osszes elkeszitesi modot besuriteni:

1. A kivalasztott polot forditsuk ki. Az aljat varrjuk ossze.
Ha nem akarunk varrni, akkor a visszahajtasba 2-3 helyen vagjunk be egy kicsit es fuzzunk bele szallagot vagy a polobol maradt anyagbol vagjunk ki vakony csikokat es a felhajtasba fuzve kossuk ossze. Vagy hasznalhatjuk azt a megoldast is, amit en hasznaltam a szatyor fulenel es kesobb le irok.


2. Ezutan vagjuk le a polo ket ujjat, majd a nyak reszet, hogy egyforma legyen a ket szele es kicsit nagyobb legyen.
Ezzel el is keszultunk a hagyomanyos nejlon szatyorral!


3. En ezek utan levagtam a pant resznel is a varrast (ennek az egyik oka az volt, hogy nem jol csomagoltam el a ruhamat a nyar vegen es nem jott ki onnan a penesz folt, a masik, hogy elolre szerettem volna hogy keruljon a Snoopy).


4. A vall resznel negy helyen, hosszaban bevagtam az anyagot igy rojtos lett. Majd az ujjakat a szelesebb resznel felbe vagtam es ott is ugyan ezt megtettem. Vegul a rojtokat ossze kotottem.
Ezzel a modszerrel akar az aljat is megkothetjuk, igy megusszuk a varrast es izgalmas kulsot adhatunk neki.


Es a lanyom a szokasos bevasarlos jateknal, mar a fel jatekos polcot bepakolhatta a szatyraba, es a Snoopy kutyus sem mellekes a szamara ^-^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése