2014. február 14., péntek

Ujabb bolt latogatas - ujabb ekszer

Mai korutam soran nem volt semmi fele ekszer, vagy gyongyos, ill. hobby bolt betervezve. Viszont az anyag uzlet, ahol meg a het elejen kineztem egy remek kis szovetet (mar latom magam elott a csini kis kotenyruhat, amit a lanyomnak varrok majd belole, es meg egy taskara is marad, sot lehet hogy nekem is lesz belole valami) nagyon kozel van a gyongyos bolthoz...
Igy eleg nehez volt haza fele menet nem benezni, mikor ugyis pont utba esik...
Meg egy par dolog lebeg elottem, amit szeretnek elkesziteni, de persze az ember ugy el tud nezelodni, hogy mikor hazaertem jottem ra, hogy amit szerettem volna azt nem vettem...
Pedig a honapban akkor sem fogok menni ^-^
Az aprosagokbol, amiket beszereztem egyelore csak ez a fulbevalo keszult el, amit toll fulbevalo helyett (amire szinten eleg regota vagyom) orommel hordok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése